Kontaktujte nás: 778 977 806 | ordinace@gynekologie-jirova.cz

Pro informace o změnách otevírací doby naší ordinace prosím klikněte zde

Milé klientky,

v naší ordinaci v Železeném Brodě Vám poskytneme odbornou péči v oborech gynekologie, porodnictví a urogynekologie. Spolupracujeme s nejbližšími okolními pracovišti, jako např. nemocnice Mladá Boleslav, Jablonec nad Nisou, Liberec, Jičín aj.

1. GYNEKOLOGIE

• Komplexní gynekologické vyšetření v rámci preventivních prohlídek pro ženy od 15 let věku
  • Řešení akutních potíží
  • Ultrazvuková diagnostika gynekologických onemocnění
  • Diagnostika a léčba gynekologických zánětů, poruch menstruačního cyklu, endometriózy apod.
  • Poradenství v oblasti antikoncepce (včetně zavádění a extrakce nitroděložních tělísek)
  • Diagnostika neplodnosti, iniciální léčba a návaznost na centra asistované reprodukce
  • Diagnostika a léčba menopauzálních potíží
  • Očkování proti rakovině děložního čípku
  • Genetická vyšetření trombofilních stavů
  • Genetická rizika rakoviny prsů a vaječníků

2. PORODNICTVÍ

• Péče o fyziologická těhotenství – vedení prenatální poradny cca do 40.týdne gravidity
  • Ultrazvuková vyšetření v průběhu těhotenství
  • Péče o riziková těhotenství ve spolupráci s porodnickými odděleními okolních nemocnic
  • Odborné poradenství v šestinedělí a době laktace

3. UROGYNEKOLOGIE

• Komplexní poradenství a péče o pacientky s poruchami dolních cest močových a poruchami pánevního dna
  • Diagnostika a řešení inkontinence moči, sestupů rodidel a infekcí močových cest u žen
  • Urodynamické vyšetření a jeho vyhodnocení
  • Navazující operační terapie na spolupracujícím pracovišti
  • Následné sledování pacientek po operacích

Upozornění klientkám:

• o výsledku cytologie vás budeme sami aktivně informovat, a to v případě abnormálního nálezu. Není třeba si o výsledky cytologie individuálně volat.
  • od 1.8.2022 budou v naší ordinaci používána pouze jednorázová gynekologická zrcadla - a to za neměnný poplatek 40,- Kč.

Jednorázová zrcadla z průhledného plastu oproti resterilizovatelným kovovým zrcadlům umožňují mnohem lépe zobrazit děložní čípek a poševní stěny a mají široké spektrum velikostí. U kovových zrcadel došlo také postupně k navýšení nákladů za resterilizaci. Proto v naší ambulanci budou automaticky používána nadále pouze tato jednorázová zrcadla.

CENÍK PÉČE

Ke stažení pro Vás ceník péče platný od 1.1.2024. (PDF, 63 kB)